Kalçalarınızı Küçültmenize Yardımcı 4 Basit Egzersiz

Güzellik göreceli bir kavram olmasına rağmen günümüzde çeşitli fiziksel görüntü modası süregelmektedir. Buna bağlı olarak özellikle kadınlar estetik cerrahların kapılarını aşındırmaktadır.

Bu moda akımına kendimizi kaptırmadan genel geçer güzellik noktalarında biraz diyet biraz egzersiz hatta sadece sağlıklı beslenerek spor yapmayı yaşam tarzı haline getirebilirsek en son çaremiz estetik cerrah olmalıdır.

Son yıllarda popolarıyla ünlü kardeşler gündemden düşmediği için bir popo kaldırma popo küçültme, büyültme popo dikleştirmevurguları dilimize pelesenk olmuş durumdadır

Burada sizlere çok ta zorlamayacak günlük 45-50 dakikamızı alacak 4 basit hareketle popo larımızı yağlanmadan ve selülit ten kurtarabilecek daha şekilli ve estetik görünüme kavuşmasını kesinlikle sağlayacak hareketleri anlatacağız.

Popo Şekli Düzenleyici ve İnceltici Egzersizler Nelerdir?

Balerin Tekmesi

Yürüyüş ve ip atlama nın ardından yapılabilecek bu dört basit hareket kısa sürede etkili olacak ve sizi memnun edecektir

Balerin tekmesi vucudunuzu dümdüz tutarak dikilmeniz ve sabit bir noktaya bakmanız ile başlayan bir harekettir karnınızı içeri çekin ve bedeniniz düz olarak öne eğilin sağ elinizin ucunu sol ayağınıza

Değdirerek sağ ayağınızı arkaya doğru kaldırın ; bu hareketi sağ sol olarak 20 şer defa tekrarlamanız gerekiyor.

Bu hareket arka baldırlarınızdaki kasları harekete geçirerek poponuzu dikleştiriyor.

Pelvik Kaldırma Hareketi

Alıştıktan sonra çok kolay uygulayabileceğiniz bir hareket

Sırt üstü yer euzanın bacaklarınızı karnınıza doğru dikey bir şekilde çekin topuklarınızla yere dengeli basmaya gayret göstererek parkam uçlarınızı yukarda tutun

Bu şekli aldıktan sonra baseninizi çadır kurar gibi yukarı kaldırın yukarı kaldırma işleminde karnınızı içeri çekin ve kendinizi sıkın 4-5 saniye böyle durduktan sonra gevşeyip ayakalrınızı uzatın

Aynı hareketi 20 defa tekrarlayın ( poponuzun sıkılaşmasını sağlayacak)

3.ayak bileklerinize pilates bandı geçirin yan olarak yere yatın. Yattığınız tarafın ters kısmında kalan elinizin avuç içiyle yerden destek alın ve üstte kalan ayağınızı kalça hizanıza doğru düz yukarı kaldırın bandın esneme noktasına kadar zorlayarak kaldırın indirin bu hareketi 15 defa tekrarladıktan sonra diğer yanınıza yatın ve diğer bacağınızla da 15 defa tekrarlayın.

Köprü Hareketi

Yine yere düz uzanılır bacaklar dizden kırılır ve ayak tabanları düz olarak yere basar,

Kollar yanda vücuda paralel ve yere bastırılarak kollardan güç alınır basen ve bel bölgesi mümkün olduğunca yukarı kaldırılır yine karın e basen sıkılarak 2-3 saniye yukarıda köprü şeklinde beklenir ve vücut serbest olarak aşağıya indirilir.

Bu hareket ilk başlangıçta zorlayıcı olacağından 15 er defadan 3 set yapılır vücut alıştıkça 20-25 e çıkarılır.

Sağlıklı görünen yağsız ve zarif bir popo ya sahip olmak için düzenli olarak bu egzersizleri uygular ve beslenmenize de dikkat ederseniz popo küçültme yada popo dikleştirme estetiğine ihtiyacınız kalmaz.

Search

+




SORU SOR
WhatsApp WhatsApp İletişim