Nicki Minaj’a Dönmenizi Sağlayacak Popo Kaldırma Egzersizleri!

Dünyaca ünlü rapçi Nicki Minaj’ın adını söylediğimiz anda aklınıza gelebilecek ilk konu poposu oluyor. Nicki Minaj’ın sahip olduğu popo ile ilgili estetik diyenler, egzersiz diyenler, doğuştan diyenler, var da var… Ancak biz biliyoruz ki eğer istenirse ve yeterli vakit ayrılırsa popo kaldırma egzersizleri ile istenilen diklikte popolara sahip olmak herkes için mümkündür.

Peki o halde, gelin beraber göz atalım, nelermiş bu egzersizler?

1- Squat

Squat, bilinen en popüler pop kaldırma egzersizi olmasının yanında, tüm vücudu çalıştıran bir uygulamadır. Bacaklarınızın omuz hizasında paralel olacak şekilde açık tutmalı, kafanızı dik tutmalı ve dizlerinizi kırarak dik bir şekilde çömelmelisiniz. Bu çömelme hareketini yaparken poponuz da olağan seviyede geriye gitmelidir.

2- Tek Bacak Squat

Normal squata göre daha zor olan bu yöntemde tüm ağırlık tek bacağa yüklenir. Kollar yine paralel olarak ileriye doğru uzatılır ve denge kazanılır, ardından tek tarafa doğru çömelme yapar gibi diz kırılır ve dizin ayak parmakları hizasını geçmemesi sağlanır. Bu işlem popoyu etraflıca şekillendirebilecek bir egzersizi meydana getirir.

3- Geriye Tekme

Geri tekme egzersizi, vücudun sabit tutularak bacağın geriye ve yukarıya doğru kaldırılması ile yapılır. Bel, sırt ve de omzun sabit tutulması bu egzersizde çok önemlidir, popo kaldırma ve eritme egzersizleri arasında en etkili yöntemlerden birisidir.

4- Superman Tekniği

Superman tekniğinde yüzüstü yere yatılır ve kollar ile bacaklar eş zamanlı olarak yukarıya kaldırılırken popolar kuvvet noktası olur. Bu hareketler gerçekleştirilirken popo sıkılık kazanır.

5- Balerin Tekmeleri

İlk olarak vücudunuzun tam olarak dik durduğundan emin olun. Başınızı aşağı doğru hiç hareket ettirmeden, bir kolunuzu çapraz bacağınıza götürün ve diğer ayağınızı olağan seviyede düz tutarak yukarı kaldırın. Bu egzersiz ile poponuz sıkılaşacak ve diz arkası bölgesindeki yağlarınız eriyecektir.

Bu egzersizleri haftalık olarak belirli sayıda ve setler ile arttırarak uyguladığınızda popo dikleştirme egzersizlerinizi tamamlarsınız ve sıkı bir kalçaya kısa sürede sahip olabilirsiniz. Bu egzersizlerle alakalı güzellik ve estetik uzmanlarından da bilgi alabilirsiniz.

Search

+
WhatsApp chat